Scandinavie Tour 2019 - Dag 1

15 juni 2019 - Hasloh, Duitsland

15 Juni 2019.

Vandaag dus begonnen aan me Scandinavische tour naar Denemarken, Zweden en Noorwegen (misschien ook nog Finland). Vanmorgen na een lekker bakkie koffie vetrokken vanuit Veghel - centrum.

Vetrek 15 Juni 2019 uit VeghelStaanplaats Veghel centrum

Het is de bedoeling dat ik eerst naar Denemarken rij en daar de daadwerkelijke tour zal gaan beginnen, vandaar ik de snelste route heb genomen door Duitsland, via de Duitse autobahn A1/A7. Bij Hengelo de grens overgestoken en richting Lingen (213), Bremen en Hamburg. Het weer was in Nederland nog mooi maar in Duitsland begon het te regenen en denk dat die wolk met de hele weg heeft achtervolgt want ik kwam niet meer van hem af :-( .

Route 15 Juni 2019Route 15 Juni 2019

Om 19:00 uur had ik een plek in het Duitse plaatsje Quickborn gevonden (gewoon parkeerplek bij Li Del), net boven Hamburg.

Overnachting 15 Juni Quickborn DuitslandLuxe staanplek bij Li Del (van Duits bloed had ik begrepen) met uitzicht over Li Del's kasteel en landgoed

Ook nog een potje gekookt en kijken of we nog een uurtje, na een wandeling met Bruno, TV gaan kijken. Morgen nog 450 km naar Kopenhagen maar zie wel of we dat gaan rijden.

Avond eten 15 Juni 2019Gehaktbal (wel geplet hoor), Rode bietjes met gebakken aardappeltjes.

Tot snel en fijn weekeind :-)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl